21 Haziran 2009 Pazar

göndercem en sonunda yeter lan !!

neye isyan ettiğimi söylüyorum ha bu windows xp nin hata raporuna a.q
yaa tam bişi yapıyoz (ki çoğunuz malüm sitelerdesiniz fazla zorluyonuz ) tak ordan çıkıyo bişi yüklüyoruz zırt ordan baş veriyo.Bide çok tehtidkar şerefsizin evladı gönderme diyo sanki gönderme senle sonra hesaplaşıcaz gibi bi havası var .Çok merak ediyorum kaç kişi gönderdi habu a.q munun raporunu çok matah bişeymiş gibi ;lakin çokta gizemli bi yanı var şerefsizin ne çıkıyo acaba valla kaçınız gönderdi merak ediyorum sırf başıma bişi gelir korkusu mu var yoksa uraşamam şimdi kitlenir format ister yavşak ve daha bunun gibin binbir silsile a.q.Yok yarından tezi yok gönderiyorum raporu ben nereye giderse gitsin (Latifçiim bilgisayarına sonkez bakıyorum galibaa)
aha gene çıktı şerefsiz yeter lan gönder a.q

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder