18 Haziran 2009 Perşembe

bırakıyorum sigarayı arkadaş

duyduğuma göre tütün mamüllerine zam geliyormuş ,daha 10 dakika önce karttan komisyonlu çektirdiğim sigaranın paketine doğru içli içli küfür ediyorum şuan .La bi düşünün kaç para verdik olm ( bu sayfayı okuyasanız alayınızı tanıyorum ki alayınız da baca gibisiniz mavra yapmayın bana ).Hadi günde bi paket diyelim haftasonu 2, gece takılıyosan 2-3 yanında manita(lar ??) da varsa(yaa arkadaşlar bu blogta öle bi adam yok hepimiz iyi biliyoruz bunu )..neyse 2 diyelim işte ortalama 7-8 sene diyelim İçmeye başlayalı .Bide ortalama bi kur alalım mesela 2.5 tl olsun, yanii
2.5*2*365*8=14600tle hep 4-5 sap takıldığımıza göre(manitaları tenzi ediyorum onlar ekinoks kıvamındalar )14600*5=73000tl.Lan 73 bin lan ,ne o yazının başındaki götümsü gülümseme gitti değil mi ? Bu parayla iş kurardık lan ,ne para harcamışız be hayvanlar..Bide şöyle bir durum var olm bu kadar parayı nerden bulduk biz ? alayımız camış gibi yattı kaç sene madem para bok bizde niye her alem sonrası yada aysonu ha bu pok yiyen için cebimizdeki son bozuklukları birleştiriyoruz hala onuda anlamış değilim?Bide az kalınca içimizdeki çakal çıkıyo meydana kaç senelik arkadaşlar sote yapıyo,itlik yapıyo,hinlik yapıyo.Arkadaşlar ayıptır günahtır etmeyin eylemeyin bizi bizden etti bu illet bırakalım şunu değil mii?

yok lan malsınız arkadaşlar kim bırakıcak lan bizden hah:) ahanda ilk olsun bu

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder